Шкільна документація

Правила поведінки в школі “Будокан”

Види оцінювання навчальних досягнень учнів: поточне, тематичне, семестрове, річне оцінювання та ДПА (наказ мон №371 від 05.05.2008 р.)

Рекомендації щодо оцінювання результатів навчання учнів 1-4 класів закладів загальної середньої освіти

Оцінювання навчальних досягнень учнів основної школи здійснюється за 12-бальною шкалою (відповідно до наказу МОН України від 21.08.2013 № 1222 «Про затвердження орієнтовних вимог оцінювання навчальних досягнень учнів із базових дисциплін у системі загальної середньої освіти»)

Оцінювання навчальних досягнень учнів старшої школи здійснюється за 12-бальною системою(шкалою), відповідно до наказу МОН України від 13.04.2011 № 329 «Про затвердження Критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти».

Щодо методичних рекомендацій про викладання навчальних предметів у закладах загальної середньої освіти у 2021/2022 навчальному році

Річний план підвищення кваліфікації педагогічних працівників на 2021 рік

Щодо організації дистанційного навчання

План заходів предметних кафедр в ЛСЗШ “Будокан” на 2021 р.

Положення про академічну доброчесність педагогічних працівників та здобувачів освіти у Львівській середній загальноосвітній школі східних мов та східних бойових мистецтв «Будокан» з поглибленим вивченням іноземних мов

Протокол педагогічної ради ЛСЗШ «Будокан», щодо запобігання та протидії булінгу (цькування) у 2021-2022 н.р.

Положення про реагування на публічні приниження, образи, висміювання, псування особистих речей, коментарі з погрозами в соцмережах та інші випадки булінгу в школі Будокан

План заходів ЛСЗШ «Будокан», спрямованих на запобігання та протидію булінгу (цькування) у 2021-2022 н.р.

Рекомендації та Висновок позапланового інституційного аудиту.