Козак Тарас Ігорович

Козак Тарас Ігорович
Заступник директора школи Будокан з НВР, вчитель географії, спеціаліст вищої категорії.

«Географія – це доля»
Народився 2 січня 1992 року в смт. Шкло Яворівського району Львівської області.
Досвід роботи
Заступник директора з навчально-виховної роботи (з 06.2021 р.), вчитель географії (з 09.2015 р.):
ЛСЗШ «Будокан», Львів (загальна середня освіта);
Синьковицька ЗОШ, Синьковичі, Жовківський район (загальна середня освіта);
Зіболківська ЗОШ, Зіболки, Жовківський район (загальна середня освіта);

Методист, вихователь, керівник гуртка (з 06.2011 по 03.2021 р.):
Дитячий центр «Росинка», Зіболки, Жовківський район (позашкільна освіта).

З 2011 року учасник EGEA Lviv (*EGEA – європейська асоціація географів).

Освіта
У 2009 році закінчив Жовківську середню школу №1.
У червні 2014 року з відзнакою закінчив ЛНУ імені Івана Франка, отримав повну вищу освіту за спеціальністю «Географія» та здобув кваліфікацію магістр географії. Географія України. Викладач.
З 1 листопада 2014 року – аспірант заочної форми навчання при кафедрі географії України за спеціальністю 11.00.02. «Економічна та соціальна географія». Тема кандидатської дисертації – «Географія впливу політичних партій України в контексті сучасних геополітичних викликів».
Сфера наукових інтересів: політична географія, геополітика, краєзнавство.

Додаткова освіта
Стажування в навчальних закладах Естонії та Фінляндії (січень, 2020 р.)
Стажування в Департаменті освіти і науки ЛОДА (березень-квітень, 2015 р.)
Випускник курсів екскурсоводів при ДП «Туристично-Інформаційний Центр» Львівської Асоціації Розвитку Туризму (травень, 2012 р.)
Успішно завершив навчальні онлайн-курси: “Критичне мислення для освітян” (Prometheus); “Медіаграмотність для освітян” (Prometheus); “Освітні інструменти критичного мислення” (Prometheus); “Недискримінаційний підхід у навчанні” (EdEra), “Права людини в освітньому просторі” (EdEra) тощо. Учасник освітніх конференцій (Фестиваль освіти “Вчителі майбутнього”, 2018, 2019; Форум освітнього лідерства 4Lead, 2019; Онлайн-толока EdCamp, 2020), низки вебінарів для педагогів.
Перебуваю в постійному пошуку прийомів, методів, форм подачі навчального матеріалу. Опрацьовую літературу освітніх світочів свого часу, а саме В. Сухомлинського, А. Макаренка, К. Ушинського, С. Русової, Я. Корчака, М. Монтессорі, Ш. Амонашвілі, Стівена Р. Кові, Кена Робінсона.

Додаткова інформація
Переможець програми «Успішний педагог 2020» (Львівська міська рада);
Лауреат І та IV Всеукраїнського Інтернет-конкурсу «Учитель року-2016/19» за версією природничого журналу «Колосок»;
Нагороджений грамотою Жовківської РДА за інноваційний підхід у навчанні учнів, залучення їх до активної участі у проектах, конкурсах, виховання у молоді свідомої громадянської позиції (2018);
Нагороджений почесною грамотою військових священиків-капеланів УАПЦ за популяризацію туристично-краєзнавчої діяльності серед молоді (2018);
Нагороджений сертифікатом ЛОДА за успішне завершення програми навчання «Реалізуй себе у владі» (2015).

Вихованці Козака Т.І. є переможцями II етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з географії, всеукраїнських вікторин, обласних інтернет-турнірів, конкурсів дослідницьких проектів, краєзнавчих, екологічних, змагань з спортивного орієнтування, туристичних зльотів тощо.

Роздуми людини, яка побувала в школі, ще до свого народження Учитель – це швидше не професія, а стиль життя. Навколо цієї особи постійно відбуваються бурхливі зміни соціуму. Отож, педагог, який не хоче опинитися за бортом, повинен міцно триматися за штурвал гнучкості, креативності й інноваційності. Досвідчені господині кажуть, якщо хочеш, щоб твою страву скуштували до кінця – треба постійно змінювати начинку. Переконаний, така ж справа з навчальним процесом, чи не так? Завдяки географії я б хотів показати дітям різноманітність та багатогранність нашого світу. Материки та океани, ліси, гори, пустелі – географія дає можливість пізнати все це. А знати, де ти живеш, що тебе оточує, наскільки дивовижними можуть бути явища природи – чи може бути щось цікавіше? Відтак разом із школярами розширюємо горизонти та підкорюємо вершини! Серед зоряного неба знаходимо Полярну зорю на небосхилі, досліджуємо яблуко – модель Землі, за допомогою печива вивчаємо як утворилися сучасні материки, листків із дерева – річкові системи, картини «Мона Ліза» – ландшафт Європи, а апельсин допомагає наглядно знайти свою Земну адресу. Використовуємо образні описи географічних об’єктів з художньої літератури, наприклад «Навколо світу за 80 днів» Ж. Верна, «Робінзон Крузо» Д. Дефо, «Північні оповідання» Дж. Лондона або ж розглядаємо проблематику біженців через призму пісні «Милосердя». Також моделюємо виверження вулкану, вирощуємо кристали, збираємо продуктовий кошик в магазині та обчислюємо індекс борщу, стаємо фокусниками коли демонструємо перевернуту склянку з якої не виливається вода… Пізнавати світ – це завжди захоплююче!